x تبلیغات
کتاب یار

دانلود سوالات کنکور سراسری 97 با پاسخنامه

دفترچه سوالات کنکور 98 نظام قدیم و نظام جدید داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و هم چنین دفترچه سوالات کنکور خارج از کشور نیز سه روز بعد از برگزاری آن منتشر خواهد شد.

با توجه به گزارش سایت پی سی کنکور ؛زمان انتشار کلید پاسخنامه کنکور 98 هنوز کاملا مشخص نشده است ولی با توجه به سال های گذشته پیش بینی می شود سه روز بعد از برگزاری کنکور ،کلید پاسخنامه سوالات داخل کشور منتشر می شود و پاسخنامه کلیدی سوالات خارج از کشور نیز یک هفته بعد از برگزاری منتشر می شود.

لینک دانلود سوالات کنکور 98 نظام قدیم و نظام جدید پس از برگزاری در همین مطلب قرار می گیرد. هم چنین می توانید از سوالات کنکور سال گذشته نیز دیدن کنید.

منبع :

https://p30konkor.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1-98/

بررسی کتاب فیزیک یازدهم انتشارات گاج

 در آغاز این کتاب‌، فصل‌های کتاب درسی با توجه به مباحث و شماره صفحات کتاب مشخص شده است. مولفان در ابتدای هر درس به بیان درس‌نامه و آموزش جامع مطالب مربوط به آن مبحث پرداخته‌اند؛ 

 

آماده کردن حوزه‌ برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه 98

  مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک بیان داشت:جلسه ستاد امتحانات نهایی در سالن جلسات ساختمان اداری تشکیل شد.

وی افزود: یکی از عوامل تاثیر گذار در نتیجه آزمون‌های نهایی دانش آموزان، حوزه‌های برگزاری امتحانات است که باید از نظر نور، دما، آرامش و همچنین نظم جلسه برگزاری شرایط مطلوبی را داشته باشند.

صفحه قبل 1 صفحه بعد